lördag 17 december 2011

God Jul och Gott Nytt År!

Tillönskas alla i sällskapet!

Nu tar vi ett helguppehåll i bloggen och återkommer den 10 januari. Skriv gärna en och annan bloggtext när ni har en stund över. Och om någon är bra på bloggdesign så får ni väldigt gärna höra av er till undertecknad, som skulle behöva lite hjälp med att antingen återställa bloggen som den var eller att skapa nåt nytt.
Mitt näst sista inlägg för året gick alltså helt i Lotta-stil, lyckades placera nåt konstigt prickigt över hela skärmen.  I mitt sista inlägg lyckades jag få bort det prickiga men lyckades få in....ja, ni ser här ovan...

Maggan Weimar

2 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas att någon som ser exakt vad som hänt kan hjälpa dig. När jag råkar ut för sånt där oförklarligt brukar jag jag använda en blogg som inte är offentlig, som en provdocka, och jämföra. Sen gå igenom alla flikar, gadgetar och saker som finns att se och klicka på. Om du vill lägga till en bakgrund är det bara att leta på till exempel den sida som länkas till i den där saken där uppe. Lycka till! God jul!

Lena F sa...

Tack för denna din första säsong som redaktör! Du har skött jobbet med den äran!
En god jul och ett gott nytt år önskas både dig och alla läsare och medarbetare!