fredag 5 februari 2016

Tack för ditt tålamod...

...inläggen kommer inte lika fort som vi skulle vilja, och det är inte varje dag vi kollar esterwebb-mailen. Det är inte ens varje vecka nu de senaste veckorna, men ha tålamod, någon öppnar och läser mailen!

Det är ett bibliotekssystemskifte på jobbet (Linda och jag jobbar båda två på den Digitala delen av Trelleborgs bibliotek) som ligger i vägen för roligare saker som att Ester-blogga! Egentligen tänkte jag lägga ut en bild på oss två bloggare, men vi är nästan inte på samma ställe samtidigt.

Vi får ta varsin selfie och montera ihop dem...

Tack för allt tålamod, och ett ännu större tack för alla gästinlägg som ramlar in. De hamnar förstås här på bloggen så att alla kan läsa dem!

/Johanna

.............................................

Uppdatering 160417

Jag har förstått att ni har varit många som har grubblat över texten om alla gästinlägg som sen man inte sett spåren av här på bloggen.

Just när jag skrev hade det kommit in flera gästinlägg som jag la ut,sen kom inte så många nu ska jag gå igenom estermailen och se vad som finns, jag lägger ut dem förstås.

Ursäkta otydligheten!

Johanna

2 kommentarer:

KarinE sa...

Njaäe, tålamod har vi nog men gärna liiite oftare nya inlägg. Det tycker jag nog.

Anne Marie sa...

Vi som inte har så mycket att göra längtar efter att det skall hända något nytt.