fredag 11 september 2009

Pysseltips eller nöt in ett budskap

"Kommer vi till våren att se en hel drös av fans till Ester Ringnér-Lundgren gå omkring med tygkassar och t-shirts med hennes författarnamn på? Min pysselnerv gillar idén och ska försöka knåpa ihop en tygkasse alldeles själv."


Så skrev jag 21/11-08 men jag har inte ännu mött någon med varken t-shirt eller tygväska med Esters namn på. Till årets träff i Krokek tog jag tag i saken och letade upp en bläckstråleskrivare som jag behövde för att kunna skriva ut på det fototryckpapper vi har hemma. Jag hade förberett tygväskan och kvällen innan jag åkte ner till Krokek strök jag på namnen. Nu kan jag gå runt med detta hur ofta jag vill. Namnen är det dessutom ingen copyright på.



webbshopen hos bokhora.se kan man beställa både t-shirt och tygväska. Kanske finns det fler ställen?

Vad tänker du? Vet alla vem Merri Vik är? Hur lyckas vi med föreningens syften? Har du några idéer?

Anna R

Inga kommentarer: